Sunday 17 May 2009

Színek

Valahol olvastam, mert magamtól ám nem vagyok olyan nagyon okos, hogy az ételek színe is mennyire képes befolyásolni a hangulatunkat. Hogy a vidám, élénk színű ételek sokkal könnyebben megtöltenek energiával, vidámsággal.

Én is úgy gondolom, hogy egy szép élénk színű ételeket tartalmazó asztal sokkal ínycsiklandozóbb lesz mint egy mindenféle sápadt kajákból álló... Mondjuk egy halom zöldség (paprika, uborka, zöldhagyma), pirosság (paradicsom, retek) és társai az asztalon a többi étel mellett sokkal kívánatosabb mint egy seszínű tökfőzelék... Főleg nekem, aki nem szeretem a tökfőzeléket :D

Persze már van erre is megfelelő marketing kifejezés, ez pedig a "színéhség"... hmmm erről meg az jut eszembe, hogy vajon azt jelenti, hogy na kedvem van valami kékes zöld izét megenni?  Na meg az is eszembe jut, hogy a legúcssó éjszakai mozizáskor hihetetlenül megkívántam a KÉK jeges üdítőt! Az olyan összezúzott jég akármi volt, rémesen kék. Valahol a lelkem mélyén megkóstoltam volna a zöldet is, de attól féltem világítani fogok tőle a sötétben, így nem mertem kockáztatni... Majd legközelebb :D

No comments:

Post a Comment