Sunday 31 May 2009

Csodás!

Ismét kincsekkel tértem haza. Annyi mindent hoztam, hogy JAJ CSAK NA.

Fodros saláta levél... igaz, hogy 5 salátával "indultam"... és 4-et megdézsmáltam, úgy nyersen, frissen nyuszi módra. Végül kettőt hoztam haza. Abból egyet megettem kipakolás közben. Még egy maradt. Azt mindjárt megeszem. Ebből tuti nem fogok főzni.

Saláta


Természetesen hoztam zöldhagymát :D


Csokor zöldhagyma


Süteményt


dscf3092


és a lapokhoz receptet is.


További zöldhagymát... de ezt már úgy hoztam, hogy hagymaültetvény legyen belőle. És el is ültettem.


Zöldhagyma cserépbe


Egy csokor rózsát


dscf3126


Egy nagy csokor bazsarózsát és  liliomot


Bazsarózsa


dscf3152


Valamint VALAMIT ami nagyon fontos :D De nem lehet lefotózni ... mosolyt, nevetést, vidámságot. Na igen. Ezt is hoztam. Jó nagy pakkal.


3 comments:

  1. fúúúj salátaaa :O
    hogy birtad megenni? :)
    én max sóskát rágcsálok de hogy salátát, Isten mencs!
    :D

    ReplyDelete
  2. nem is beszélve, hogy rengeteg permetszert ettél meg:)

    ReplyDelete
  3. hja... anyu kertjéből volt, permet biztos nem volt rajta :D
    s ha lett is volna... amennyi minden vacakot az ember élete folyamán megeszik, egy kis permettel több vagy kevesebb már úgyis mindegy :D

    ReplyDelete