Wednesday 30 June 2010

Rántott hús

Már nem volt időm lejegyezni a fesztiválozás előtti rántott hús történetét, mivel rémesen késő lett és még takarítani is kellett :D Mert ugye kérem akadt segítségem a konyhában... Bár szívesebben adtam volna át a vasalót, arról hallani sem akart, a rántott hús sütögetése sokkal közelebb állt a szívéhez (imádja a húst) ugye... És akkor előkészítettem mindent, megmutattam a "fortélyokat", sorrendbe tettem a tányérokat, hogy egyszer ide mártod, aztán ide, aztán ide és végül egy kis szezám magba is megforgatod, majd az olajba teszed és ott is megfordítod, mikor megsült.

Meg is történt, minden szépen sorban, a rántott hús is nagyon finom lett, de mikorra befejeztem a vasalást és közel mentem a konyhához, tágra meredt a szemem, mivel nem csak összeseperni, de felmosni is kellett a sütés főzése után. Annyira belemelegedett, hogy észre se vette mekkora maszatot okozott, a földön, a kredencen, a falon, a kályhán, mindenhol liszt, tojás, prézli csücsült. Na meg az orcáján az elégedett mosoly, hogy na, akkor várja a dicséreteket, mert hogy ő mekkora egy nagy dolgot vitt véghez: MEGSÜTÖTTE a RÁNTOTT HÚST!!!


Szerencsére a takarításban is segített....

Amint megkerül a fotó gép, mutatom is a képet :D

Updét: megkerült a fotó gép is!

No comments:

Post a Comment