Wednesday 9 June 2010

%@#$!&@@##$@

Valahogy ez jutott eszembe, csak kissé cifrábban és magyarosabban, mindenféle magasztos vagy kevésbé magasztos dolgokat emlegetve ma, amikor betértünk a Cora-ba többek között tej helyettesítő termékek után nézni.

Fogalmam se volt, hol keressem őket, a diétás, a bió vagy éppenséggel a tejtermékek között, és természetesen a harmadik volt a nyerő.

Gonosz dolog ez ami jelenleg nekem van, de már biztosan tudom, hogy vagy megpusztulok, de nem fogom hagyni magam és kilábalok belőle. Én szeretem a tejet, joghurtot és mindent ami tejből készül, és ezért a vacak viszketésért nem fogok lemondani róluk mindörökre.

Úgy tervezem, hogy egy-két hétig kerülök mindent amiben tej lehet, a héten meg elmegyek allergia tesztekre is, még főzni se főzök semmiféle tejtermékkel, guvadt szemekkel fogom nézni míg a párom bezabálja a finomabbnál finomabb joghurtokat és társait, utána meg kúra szerűen hozzászoktatom magam a tejtermékekhez.

Na de még nem mondtam el, mi is húzott fel ennyire: ezeknek a termékeknek az ára!!! Elképesztő. hogy egy liter rizs tej majdnem 12 lej legyen. Basszus 1 liter termékről van szó!!! A tej árának a 3x-a!  A szója tej meg 8,5 lej az is. Rettenetesen sok. Valami tejmentes puding szerűség volt még a polcon, de abból már nem volt kedvem vásárolni.

Vajon van tejmentes "joghurt"? :((( Naaagyon szomorú!

Igencsak elit betegségem van. Borsószem hercegkisasszony kutya füle volt mellettem. Na meg nem mondom, hogy a fél joghurtos polcot bepakoltam volna a szekérbe és rettenetesen csurgott a nyálam miközben azon a részlegen csámborogtunk.

No comments:

Post a Comment