Saturday 5 June 2010

Kecsketej????

Elég érdekes dolog történt... kijöttünk falura, ahol ismerős asszisztensnő megnézett, és szerinte "ez nem himlő vagy egyéb gyerekbetegség".  Ekkor elkezdtünk gondolkozni, hogy mi is lehet, de még mindig ködben vagyunk. A héten rengeteg joghurtot ettem, minden nap, semmi bajom nem volt tőle. A múlt hónapban semmi olyan étel változás nem történt, ami mondjuk gyanakvásra adott volna okot. Egyetlen ami változott, hogy vittem haza 2x kecsketejet. Namármost próba szerencse alapon, azon nyomban töltöttem egy jó nagy csuporba kecsketejet és meg is ittam. Annyira jól esett, hogy még egy csuporral töltöttem :D Valami fél óra sem telt el, és nini... elkezdtek kiütések megjelenni az alkaromon, na meg viszketek megint.

A reakció szinte instant volt, és  jelen esetben nem csak "úgy tűnik", hogy megjelentek, hanem tényleg megjelentek, mert nem sokkal azelőtt nézegettük a karomat és nem voltak ott...

Nagyon fura, mert sok helyen azt írja, hogy a kecsketej jó még a tejallergiában szenvedőknek is, mert tulajdonképpen a tehéntejben található valami tejfehérje ellen van a reakció legtöbb esetben. Persze kaptam olyant is ami azt állítja, hogy a kecsketej is okozhat ilyent...  Egyelőre mellőzni fogom a kecsketejet, múljon el ez az akármi, jöjjön helyre a bőröm, aztán tutira még egy kísérletet teszek. Az is lehet, hogy csak valami időszakos érzékenység ez, majd elmúlik... "kinövöm" :D

Érdekes, hogy tehéntejet a héten ittam és attól nem jelentkezett semmi. Nagyon fura volt, hogy röviddel miután megittam megjelent, és az is fura egybeesés, hogy ez volt az egyetlen változás az utóbbi hónapok kajálásai között...

No comments:

Post a Comment