Friday 11 June 2010

Nagyon fura valami

Ettem volna valamit, ami édes, különleges és kielégítette volna a nassolási kedvemet. Persze előbb valami édesre, krémesre gondoltam, de azonnal eszembe jutott, hogy ez abban az esetben felelne meg, ha gyorsan elszaladnék egy cukrászdáig, megvenném a habos édes, krémes süteményt és megenném. Egyáltalán nem volt kedvem hosszadalmasan szöszmötölni vele jelen esetben.

Hogy valamivel kielégítsem eme vágyamat szétnéztem  a hűtőben. Ha hamarabb meglátom a két színű mogyoró krémet, valószínűleg ebből kanalazok be, de nem vettem észre, így kihalásztam 2 paradicsomot, felapróztam, leöntöttem valami mustáros ecetes bolti saláta öntettel, ami tartalmaz mindenféle zöld fűszert is, kicsit megsóztam és mivel elég jó leves lett, hát egy fél marék kukorica pelyhet is raktam bele.

Az íze különleges lett, csak épp nem emlékeztetett semmiféle édességre. :D Végül is elmúlt az, hogy ennék valami finomat, úgyhogy rendben vannak a dolgok.

No comments:

Post a Comment