Tuesday 8 June 2010

Kísérletezem

Mivel legjobb kísérleti alany saját magam vagyok, hát egy életem, egy halálom biza én megpróbálom. Sehogy se vagyok megbékélve a gondolattal, hogy mellőznöm kell a tejet, tejtermékeket. Mindenféle étel készítésekor egy kevés tej, tejföl, joghurt csak kerül és most kelljen felfedeznem a spanyolviaszt ezek nélkül? Hát kinek van erre idege meg ideje?

Ezért még csak azért is fogok fogyasztani ilyen termékeket, kis adagba, hadd szokja a szervezetem, hogy nem úgy van ahogy ő akarja. Nem sokat, csak épp egy rántásnyi tejet mondjuk, vagy joghurtot a salátára.

Valahol persze olvastam is, hogy kell kicsit növelni az adagokat és a szervezet végül megszokja. Deszenzibilálás vagy mi a tudományos neve. Mint az arzénmérgezés...valamelyik detektíves regényben a néni úgy akarta kinyírni a férjét, hogy ő is mérgezte magát, nehogy a rossz csupor tejet igya meg és meghaljon. Így ha benyakalta az arzéosat, akkor se lett semmi baja, sőt azt igyekezett elhitetni a néppel, hogy véletlen került az arzén a kajába. Na persze valami okos detektív kifogott rajta...

Valahol olvastam is erről a dajta deszenzibilálásról. Persze ott éppen gyerekekkel való kísérletezésről volt szó, ami mondjuk teljesen más mintha az ember saját magát "mérgezi". Aztán majd az is kiderül, hogy jelen esetben mennyire volt okos ötlet az interneten található masszív hülyeség halmazból éppen ezt az ötletet okos dolognak tartani. :D

Ha jó sokáig nem jelentkeztem akkor kérem, megpusztultam :D

Persze közben keresgélem mivel is pótolhatom a tehet... találtam egy két remek leírást:

No comments:

Post a Comment