Wednesday 30 June 2010

Konzerv borsó

Nagyon megjártam! Hú de mennyire.

Tegnap hirtelen bejelentkeztek vendégek. Nem kajálni jöttek, de mivel több időt töltöttek itt, gondoltam összedobok valami finomat. Egy zöldborsó leves suhant át az agyamon, szalmakrumpli és valami sült csirke combok. Na jó, nem suhantak át szó szerint, csak ezekre gondoltam, hogy könnyen elkészíthető.

El is szaladtam a sarki zöldségesig, vettem egy köteg zöldséget, krumplit, meg zöldborsót. Gondoltam nem veszek fagyasztottat, de hogy miért nem, azt nem tudom, hanem konzerv borsót. Nagy hiba volt. Ugyanis a zöldborsó a konzervben agyon volt főzve. Végül a leves finom és ehető lett, azzal a kivétellel, hogy a zöldborsót utolsó pillanatban adtam a leveshez, épp csak egyszer lobbantottam fel az egészet.

Tanulság: maradjak csak a fagyasztott borsónál, mert az sokkal jobb.

No comments:

Post a Comment