Saturday 19 June 2010

Grrrrr!!!

Második dolog ami nem sikerül.

Az egyik egy sütemény, aminek a tésztája képviselő fánk alapanyagból készült, csak nem olyan kis kerek bigyók lettek kinyomva,hanem hosszúkás kis izék.  Természetesen a tészta rész olyan lett mint valami szalonna, szépen felfújódott, majd lelapult, az íze hasonlít, és ráadásul a lerre se foghatom, mert én rontottam el. Megtöltöttem krémmel, de ez a krém bár nagyon finom, valahogy nem talál 100% a tésztához. Amolyan valamennyire ehető.

A második amit elbaltáztam sikeresen pedig a karfiolos tekercs, a töltelék íze valahogy nem az igazi.Ahogy mondani szokás, jár még így az iparos :D Ez sem ehetetlen, de valahol nem olyan amit szerettem volna. Igaz az egészet szemre ész nélkül készítettem, ugyanis a receptet elfelejtettem lemásolni, csak a gondolat, hogy karfiolos tekercs, maradt meg a fejemben.

Updét: megkóstoltam a tekercset és így a "tekerccsel rajta", nem csak külön a töltelék, majdnem  finom is!



Updét 2: Végül eldöntöttük, hogy ez a kaja nem sikerült. Ha az ember nagyon nagyon éhes, akkor az ehető kategóriába tartozott volna, de korántsem volt finom. Valamit elbaltáztam a fűszerezésben, de nagyon és akármennyire is igyekeztem meggyőzni magam, hogy "áá nem is olyan rossz", végül beadtam a derekam és elismertem, hogy ez nem volt jó. Több mint a felét kénytelen voltam kidobni.

De legalább szép volt :D

No comments:

Post a Comment