Thursday 10 June 2010

Pálfordulás

Azon töröm a fejemet, mikor és pontosabban miért is jutott nekem eszembe főzni. Na jó, kb egy évvel ezelőtt is főzőcskéztem, de leginkább kényszernek éreztem, és mindig az volt az érzésem, hogy amíg töltöm az időt főzőcskézéssel n+1 egyéb dolgot tudnék elvégezni. Hogy unalmas kavargatni, krumplit pucolni, tésztát gyúrni majd várni, hogy megkeljen. A  pizza úgy készült, hogy a boltba megvettem a kész pizza lapot, amolyan háromnegyedileg megsültet, rápakoltam a rápakolni valót és kész. Képes voltam hetekig eléldegélni "száraz tápon", ha nem volt főzve engem kicsit sem izgatott, mindaddig amíg volt mit egyek.

Mostanság nem először járom meg, hogy van 4- 5 féle főtt étel. Most is ha a hűtőbe nézek, van egy kajálásra való paszuly főzelék, amit ma megebédelünk, a rakott zöldséges spenótos hús, ami vacsira kiváló hidegen, van vargabéles és van 10 recept ami várja, hogy ezek elfogyjanak, hogy főzhessek ismét.  Na mi ez ha nem pálfordulás? Ezt nem hittem volna :D

No comments:

Post a Comment