Tuesday 22 June 2010

Mustáros gyömbéres pulykamell

Rég nem ettem gyömbéres kaját de a napokban vettem egy darab gyömbérgyökeret :D Ebből fogom elkészíteni a mustáros gyömbéres pulykamellet, ami nem csak, hogy baromira egyszerű, de az emlékeim szerint különösen finom, érdekes ízkombináció, pik-pakk megvan.

A receptes füzetemben van leírva, valami fórumról származik a recept, pontosan nem emlékszem honnan. Elkészíthető csirke húsból, vagy disznó karajból.

A következő a leírása:

"a húst megsózom, megszórom gyömbérrel, kevés borssal és megkenegetem mustárral. Meleg, de nem forró olajba helyezem a húsokat, kevés vizet is adok hozzá majd megpárolom a húst. Ha sok a hús több menetben.

Ezután kiveszem a húsokat a szaftból, felforralom, kis liszttel besűrítem. Tejfölt keverek bele, majd visszateszem a húsokat és egy kicsit összerotyogtatom kis hőfokon. Krumplipürével tálalom."

Azt hiszem én rizzsel fogom tálalni, mivel tegnap felzabáltuk a házban fellelhető krumplit :D

No comments:

Post a Comment