Thursday 24 June 2010

:D Meggyes süti,rántott hús meg fesztivál

Tyű meg tyá meg izé, assetudomhol a fejem. Főznöm kell, vasalnom kell, kutyát falura vinnem, mosogatni és társai.  Tegnap még azon filozofáltam, hogy vajon fog-e esni az eső, és fogunk e tudni menni a barátnőmmel, a fiacskájával, a férjével, PrezLee-vel meg a kedves párom kocsijával tekeregni valahova, amíg ő fesztiválozik. Persze okosan szervezem én a dolgokat, ugye menjen ahova akar, de a kocsi marad :D Akkor is ha az övé!

Kedves hölgyek, tanuljatok a példámból, ne hagyjátok a férfi embert uralkodni az autók fölött, mert kérem egyenjoguság van!  (dehogy van egyenjoguság, a férfiak szeretik azt hinni, hogy egyenjoguság van, miközben nekünk nőknek több jogaink vannak :D :D - ne soroljam, hogy nekünk jogunk van sírni, jogunk van balféknek lenni a volánnál, szőkének lenni is jogunk van ha épp akarjuk, jogunk van PMS-vel rendelkezni és hisztizni és még sorolhatnám :D)

Persze könnyű nekem szájalni,  mivel NEM SZÁNDÉKOZOTT a kocsival menni amúgy sem, így márcsak természetes, hogy rám bízza, ne legyek már bezárva a lakásba, főleg, hogy az enyém csodajárgány még javítófélben van. Mert ugye... akinek van kocsija az megszokta, hogy oda megy kóricálni ahova akar.

Na de... mint látható volt eddig is a spontaneitásban nincs hiány, sőt néha kezdek gyanakodni, hogy kissé túl sok jutott belőle nekem, vagy csak sima túltengésem van mostanság. Ma ugyanis valami pénz került a számlámra, amire bár számítottam, de nem mostanra. És ha már így bejött az összeg, ami pont annyi mint a fesztiválra a jegy... megnéztem ha lehet-e még kapni. És lehet :D Na itt volt egy negyedóra töprengés, hogy mi is legyen, végül megegyeztünk, hogy mivel eleve arról volt szó, hogy mind a ketten megyünk, hát ... belevágtam és megrendeltem a jegyet. Úgyhogy... holnap hajnalban indulunk országunk csodás fővárosába (Bleaaaahhhh), Bukurestibe, 3 napot fesztiválozni.

A nagy öröm hírre összedobtam azonnal egy meggyes sütit,  a Márványos Meggyes Nosalty recept alapján. Persze, hogy másképp csináltam, mert a nagy örömmámorban nem olvastam végig a receptet csak pakoltam a hozzá valókat. A cukrot például nem kevertem el a tojás sárgával, hanem mindent egy tálba helyeztem, cukrot, lisztet, sütőport, olajat, 1 egész tojást (mert sárgástól beesett mikor el akartam választani), 4 tojás sárgáját, meleg vizet, mixerrel összekevertem. Majd a közben tojáshabbá vert fehérjét is belekavartam a masszába, végül a tortaformába öntöttem 2/3-át , mert a tepsim nem jó, és a maradék 1/3 hoz öntöttem a kakaót, és végül ezt is a tepsibe pakoltam. Ezután a félig kiolvadt meggyeket is a formába pakoltam és az egészet be a lerbe. Kíváncsi vagyok milyen lesz így. A receptet sokan dicsérték, lehet az én újításommal sem lesz katasztrófa.

A rántott hús meg ugye jó :D Abból készítek nagy adagot, sok szezám maggal, meg kukorica pelyhet fogok megtörni és egy részét abba hempergetem prézli helyett.

Életemben még nem voltam ekkora fesztiválon mint amekkora a Sonisphere, 3 nap koncertek :D de legalább vénségemre menjek el. Persze az együttesek csak egy részét ismerem, de elvégre és utóvégre lesz itt alkalmam megismerni nemdebár. A zene se éppen az amit általában szoktam hallgatni, persze néha metál balladákat, de szerintem itt nem is az a lényeg, hogy milyen a zene, hanem maga a koncertek hangulata, a hatalmas tomboló tömeg, a hangzavar meg a rajongók kipirult arca. Annak ellenére, hogy nem voltam, valahogy biztos vagyok benne, hogy életre szóló élmény lesz. Hogy jó vagy rossz az majd csak kiderül a végén :D

No comments:

Post a Comment