Tuesday 15 June 2010

Popcorn

Előszeretettel fogyasszuk ezt a butaságot filmnézés közben. A leggyakrabban Mogyi sajtos és vajast veszünk, úgy tűnt ezek a legfinomabbak. Egyszer ettem Mogyi karamellást is, de nem voltam elragadtatva, vagyis nagyon fura volt az, hogy édes és nem sós volt a pattogatott kukorica. Természetesen erre a modern mikrós (csupa egészség) termékekre gondoltam :D

Ma azonban a Iulius Mall-ba tévedtünk és lám lám valami újat találtunk. Nem mogyi, hanem valami "Top of the pop" névre keresztelt izé, amiből a következő változatokat vettük meg: Extra vajas, csípőspaprikás, alma + fahéjas és végül csokis változat.

Ja és mindezek GMO-free termékek! Csak ugye mostanáig fogalmam se volt mi is ez a GMO free dolog, de utána néztem: Genetically modified organisms, vagyis genetikailag módosított organizmusok. Ma is okosabb lettem valamivel :D

No comments:

Post a Comment