Sunday 4 July 2010

Puliszka sütemény reloaded

A pár napja készített improvizált puliszka süteményem kissé szárazra sikeredett. Aznap nem tudtuk megenni, másnap nem voltunk itthon, még ma is finom volt az íze, de porlott és zavaróan megszáradt. Közben majonézt készítettem, megmaradt 1 tojás fehérjém, na meg volt valami tej ami nagyon nehezen fogyott (mivel én nem tudom inni), ami még jó volt, de végül holnap csak ki kellett volna dobjam. Gondoltam egyet és nagyot, előszedtem a mixert, összemorzsoltam a puliszkát, beletettem a tojás fehérjét, no meg egy kis cukrot, ne legyen erre megint panasza, fogtam a tejet és a mixerrel jól összekevertem.

Még egy tasak milkshakehez való port is kaptam, azt is belekevertem és végül egy jénai tálba öntöttem az egész masszát. Valami savanykás szilvaízt leltem a hütőbe, félig kibontva, azt is belecsurgattam a masszába, nagyon finoman kevertem rajta egyet és be a lerbe. Kíváncsi vagyok mi lesz belőle, mert az illata fantasztikus volt.

UPDÉT: Kanalas édesség lett belőle, de ilyen finomat puliszkából én még nem ettem :D Azt hiszem az a Dr. Oetker "milk shake" akármi amit bele kevertem kissé megszelídítette a puliszkát, megselymesítette, vagy a bánat tudja mi lett vele, de seperc alatt elfogyott az egész.

Kár, hogy amolyan megismételhetetlen kombináció volt ez. Minden esetre arra kezdek rájönni, hogy a jó puliszka sütemény titka a "pont megfelelő" mennyiségű folyadék (tej, víz) amitől a puliszka rendesen kidagad.

No comments:

Post a Comment