Thursday 15 July 2010

Borsós, hagymás tokány

Puliszkával persze, mert úgy menő. Valahol olvastam a receptről, de hogy így vagy másképp volt elkészítve és csak a neve cseng ismerősen, ezt már nem tudom megmondani. Lényeg az, hogy vettem 4 nagy egészséges hagymát, felvágtam "a la Julien" , kevés olajon megdinszteltem, majd rátettem az apróra vágott húst. Azt is hagytam az olajos hagymával míg a húsok megfehéredtek, majd megszórtam jól borsóval, kevés sóval és felöntöttem vízzel. Egészen addig hagytam míg lefőtt félig a leve, a hús megpuhult a hagyma meg "eltűnt", egy fél kanálnyi lisztet még szórtam bele enyhén megvastagítani és puliszkával tálaltam.

Nagyon finom volt, vacsorára elfogyott az egész amit főztem.

2 comments:

  1. ... gondolom, nem borsóval, hanem borssal szórtad meg bőségesen.

    ReplyDelete
  2. igen igen, azzal a fekete porral :D

    ReplyDelete