Saturday 10 July 2010

Édesség

Valami édesre vágytam és persze olyanra amiben nincs semmiféle tejtermék. :(- Ekkor jutott eszembe, hogy összekutyulhatnék valami gabona pelyheket mézzel és társaival, lehet lesz belőle valami. És lőn.

Fogtam olyan 300g vegyes gabona pelyhet (rozs, árpa, kukorica), egy tálba öntöttem, olyan 100-150g mézet adtam hozzá. 2 kocka háztartási csokit apróztam fel, kókusz reszeléket öntöttem hozzá, illetve megolvasztottam 2 kanál margarint is. Nem volt elég "nedves" a massza, gondoltam főzők egy pudingot, de nem tejjel, hanem csak vízzel és azt is belekeverem. Így is tettem.

Utolsó "húzásként" volt itthon szárított kandírozott narancs héjam és azt is belekevertem.

A tortaformát kibéleltem sütőpapírral és a sütőbe tettem, közepes hőfokra olyan jó bő félórára. Kicsit még lehetne javítani, bár nem tudom pontosan mivel,  ugyanis az íze nagyon finom lett, de az állaga kissé széteső.

Első alkalom, hogy ilyen "reform sütit" készítek ÉS a kedves párom 2x kér belőle :D Nem nagyon barátja a gabona pelyheknek, kukorica pehelyből még ropogtat, de zab, rozs még a közelébe se kerüljön :)))) Csak mondjuk ilyen "sütemény, édesség" formájában.

No comments:

Post a Comment