Wednesday 7 July 2010

Pizza

Ma egy érdekes képet láttam a neten és gondoltam megpróbálok én is készíteni egy ehhez hasonló pizzát. A pizzát nem ma akartam elkészíteni, de végül egy szép eltévedés után, majd 2 óra esőben (nem zuhogó, csak szemerkélő) történő romantikus séta után úgy gondoltam lenne kedvem egy rövid túrát tenni még a Kauflandba is. Persze ez csak amolyan női viselkedés, a "nézzünk szét, lássuk mi van", nem vásárolunk semmit, de azért menjünk be. (Ezzel tudom, hogy az uraság kissé az ég fele néz, de sebaj, majd csak megszokja :D)

Végül befele menet eldöntöttük, hogy ha már itt vagyunk, megvesszük ahhoz a bizonyos pizzához valót, oszt összedobom vacsorára.

Hazaérkezés után összedobtam a pizza tésztát, majd elkészítettem a számokat :D Úgy gondoltam sonka megfelel ehhez, de valami más fajta esetleg jobb lett volna. Ugyanis ez minduntalan szétszakadt.  Na meg baromira drága volt. Végül is nagyon rég nem vettem semmiféle felvágottat, főleg ilyen sonka dolgokat nem, és meglepett, hogy 3 szelet (nagyobb) sonka majdnem 7 lej volt. 20 deka volt a 3 szelet, de akkor is... 3 szelet az 3 szelet. Abból majdnem meg lehet venni egy fél kiló húst. És a hús akkor is hús. Legalábbis ezek az összegek amire emlékszem, mert húst se vettem régóta, kaptam a szülőktől. És ahogy mondani szokás, ha adják vedd el, ha ütnek fuss el alapon én alkalmazom, hogy ha adják elveszem és elszaladok nehogy meggondolják magukat...

Szóval elkészítettem a számokat, a pizza tésztát és vártam.  A pizza tésztába tettem kb 2 kanálnyi rozslisztet, 4-5 kanálnyi fekete lisztet és a többit fehér lisztel "öntöttem fel". Így megmaradt majdnem "normálisnak" az állaga, kicsit érződött csak a mássága, de ha valaki nem figyeli, akkor fel se tűnik, hogy nem fehér lisztből volt.



Végül ez lett belőle :D Az első pizzát ilyen formára csináltam, felpakoltam rá a dolgokat és megsütöttem és persze alig vártam, hogy bemutassam :D

Megjegyzem még egyszer, nem én vagyok ilyen zseni, hogy kitaláljam, csak láttam valahol az ötletet és lemásoltam, mert nagyon aranyosnak találtam

A többi "hagyományos" tepsi formájúra készült el :D

1 comment: