Monday 19 July 2010

Kanalas fasírt

Megint csak három napot leszünk itthon. Pénteken elmegyünk itthonról, esküvőre vagyunk hivatalosak, ami persze szombaton van de gondolom csak majd vasárnap estére érünk haza.

Addig kell valami gyorsan és könnyen elkészíthető ételeket "produkálnom".

Véletlen bukkantam a Kanalas fasírt elnevezést viselő receptre ami nagyon megtetszett, gondoltam elkészítem. Kíváncsi vagyok mi lesz belőle :D

UPDÉT: A kanalas fasírt NAGYON finom lett. Praktikus megoldás kanállal szaggatni.

gyorsan leírom, hogyan készítettem én, mert az eredeti receptet nem tarthattam be teljesen ugyebár:

Volt egy zacskó, kevesebb mint fél kiló darált csirkehúsom, ezt kiolvasztottam, összekevertem 1 nagy és 1 kicsi apróra vágott hagymával, vagy 6-7 cikk fokhagymával (a gerezdről nekem mindig a szőlő jut eszembe, és egy gerezd szőlő nem 1 szem, úgyhogy maradok a cikknél mint mértékegység), jó adag zöldpetrezselyemmel, szemre ész nélkül piros paprikával illetve ugyanannyi fekete borssal. Kevés sót is adtam hozzá, de nem eleget, majd feltörtem 3 tojást, 2 púpozott evőkanál lisztet, 2 evőkanál olajat és természetesen a fél tasak (kb 5 g) sütőport is hozzákevertem.

Az egész masszát egy kanállal kevertem össze, majd ügyesen kis semmilyen formájú fasírtokat szaggattam a forró olajban és kisütöttem.

Az igazi finom íz, akkor jelentkezett, amikor háromnegyedileg meghűltek a fasírtok.

Ismételnem kell magam :D Nagyon, nagyon finom lett... vagy hmm lehet nagyon éhesek voltunk csak? :D :D :D

No comments:

Post a Comment