Tuesday 20 July 2010

A hétvégi pizza

A hétvégén "anyóséknál" voltunk. Ugyanabban a házban, a földszinten laknak sógorék is. Szó jött, hogy na mit vacsorázunk, és ekkor jutott eszembe, hogy hát készíthetnénk pizzát. Csillogtassam már meg én is a "tudományom" ugyebár :D El is mentünk bevásárolni, mindenféle összetevőket, majd olyan 9 óra fele összegyúrtam a pizzatésztát. Még sörözgettünk, beszélgettünk egy adagot, majd nekiálltam összeállítani a pizzákat.

Természetesen a "legeslegfinomabb" pizza az "Óra" volt, amit a sógorék kisfiának készítettem, oda és vissza volt érte, tutira a legeslegfinomabb pizza volt amit valaha evett :D És mindenki meg kellett kóstolja, hogy "belássa", az övé, de csakis az övé az ami a legfinomabb. A másik kettő, amin ugyanazok az alkotó részek voltak, már korántsem voltak olyan finomak mint amit speciel neki készítettem...

No comments:

Post a Comment