Tuesday 20 July 2010

Kukoricás zöldborsó leves

Zöldborsó levest akartam készíteni. Mert olyan hamar meg, mert szinte semmi sem kell hozzá, mert nagyon finom és mert nem volt szinte semmi ennivaló itthon. Tudtam, hogy van a fagyasztóba egy zacskó zöldborsó, de arról már megfeledkeztem, hogy a felét felhasználtam valamihez. Így csak fél zacskó zöldborsóm volt itthon. Ami édes kevés egy két napra szóló leveshez. Gondoltam ha csak galuskákat teszek bele, az is elég szegényes lesz. Így jutottam el oda, hogy beleöntök a levesbe egy konzerv kukoricát, és úgy teszek mintha zöldborsó lenne a továbbiakban...

Na, hát jelentem ismét egy olyan leves, amit gyakrabban fogok készíteni, ugyanis egészen finom lett az íze.

Az egyszerűség kedvéért, most úgy készítettem, hogy egy hagymát felapróztam, megüvegesítettem, rászórtam a még enyhén fagyos zöldborsót, majd a kukoricát is rázúdítottam, két lapos evőkanálnyi lisztet is rászórtam, az egészet egyszer-kétszer megkevergettem az olajon, majd felöntöttem vízzel, adtam hozzá egy kis sót, egy leveskockát és egy negyed liter rizstejet is adtam hozzá, hogy legyen fehérebb.

No comments:

Post a Comment