Wednesday 4 August 2010

Tehéntúrós (rakott) palacsinta

A hétvégén valami receptes újságot lapoztam végig és két receptet is találtam, ami nagyon felcsigázta a kíváncsiságom. El is határoztam, hogy elkészítem őket. Az egyik a tehéntúrós híg palacsinta, leöntve egy kis tejföllel, vaniliás cukorral és be a lerbe átsütve egy kicsit.

Mivel egyelőre úgy néz ki a bolti tejtermékek nem okoznak különösebb panaszokat, csak itt ott egy két kiütésem lesz, hát biza én szép lassan nekikezdek fogyasztani őket "normálisan". A napokban már ettem tejfölt, joghurtot, ittam agyonpasztörizált bolti tejet, mondhatni tünet mentesen. Kecsketejjel nem mertem próbálkozni, de biza azt is meg fogom kóstolni :D Ha kiütök, ki leszek ütve, ha nem akkor meg bátran ihatom a tejet :D

Updét: elkészült



A másik recept amit láttam az egy fehér mártásos kelkáposzta köret, és máshol láttam  citromos - boros csirkemell szeletek receptjét, ami szerintem szépen menne együtt és nem az a megszokott hús lenne.

De ezért el kell mennem a boltba és vegyek citromot. Mert a tegnap meguntunk várni. Ugyanis a bolt ahol meg akartam venni a citromot úgy van berendezve, hogy a zöldségárút a kiszolgáló lány méri le. Ellenben ő nem volt sehol. Vártunk egy jó ideig, de nem jött senki. Ezután meguntam és a mérlegre pakoltam a megvásárolandó cuccokat, majd kijöttem a boltból. Mert a kasszás nő is kissé "pofátlan" vagyis nemtörődöm volt, látta, hogy a termékekkel állok a kezembe, de nem szólt volna hátra a kolléganőnek, hogy gyere mert várnak rád.  Valami 5 perc szerintem bővel elegendő várakozási idő volt, aztán majd hadd gondolkozzon mit keresett 4 banán és 2 citrom a mérlegen...

No comments:

Post a Comment