Monday 23 August 2010

Megmérgelődtem

Tegnap egy falrakás közben megmérgelődtem... és elkészítettem azt a "fránya almás tésztát" most már rendesen. Persze igazán panaszom nem lehet, hiszen a defektes süti is elfogyott szépen estére, de a különbség a kettő között ég és föld. A tojás nélkül készített olyan lett mint a szalonna, a másik meg finom, finom nagyon finom.

A második adagot kísérletezés képen kb 2 evőkanál kakaóval is "megtoldottam", hát isteni lett az íze, a kakaó nem érződött rajta nagyon, de valami varázsa volt a sütinek.

Ráadásul okosodtam az első alkalomból, és egy nagyobb tepsibe tettem, amit most nem felejtettem el kikenni és kilisztezni... A nagyobb tepsibe meg szépen elterült a süti, hamarabb megsült és nem égett oda az alja. A háromnegyede már az este elfogyott...

No comments:

Post a Comment