Friday 13 August 2010

Hideg paszulyleves

Soha nem hittem volna, hogy ennyire jól fog esni egy tányér hideg paszuly leves!

Ma voltunk a városban és annyira meleg volt, hogy az rémes.  Persze nem kéne csodálkozzak, mert elvégre augusztus van, és egész mostanáig alig volt meleg, mind esett az eső... egy két nap meleg és megint jön a rossz idő amúgy is... Hiába na, ennyi hideg és eső után eluralkodott ismét a városon a "globális felmelegedés"... (Már várom, hogy mikor jelennek meg a különböző cikkek erről a témáról, mert amíg hideg volt és esett az eső, sehol se lehetett olvasni a témáról. Amint felmelegszik kvázi normálisra az idő, rögtön jön elő az örökzöld téma)

Szóval globálisan felmelegedve értünk haza. Ebédre "árva" zöld paszuly leves volt, tejföl helyett egy kis joghurttal "megkereszteltem" és negyed percre tettem be a mikróba, épp, hogy egy két fokkal felmelegítsem, ne legyen frizsider hideg mégsem...

Be kell vallanom, hogy vagy nagyon éhes voltam, vagy felfedeztem a spanyol viaszt, mert nagyon finom volt így is a leves.

No comments:

Post a Comment