Wednesday 18 August 2010

Sült csirkecombok

Amikor a férfi főz süt csirke combot  és közben PrezLeenek magyaráz, hogy PrezLeeke ez nem a tied, megér minden kincset, na de amikor szépen megmondja a combocskáknak, hogy földdögéjetek szépen, 15 perc múlva visszajövök és megnézem, hogy vagytok akkor már szinte a földön fetrengek a röhögéstől.

Kezdjük azzal, hogy kiolvasztottam valami csirkecombokat és elképzeltem milyen szép pirosra fognak sülni a "szoba grillen". Igen ám, de közben mérhetetlen lustaság tört rám, meggondoltam magam és egyszerűbbnek tűnt egy fazékba bedobigálni a combokat, vizet meg sót tenni rá, kicsit megfűszerezni és hagyni afféle pörkölt akárminek...

Kutyasétáltatás közben el is mondom az úrnak miféle tervem van a combokkal kapcsolatban:  meggondoltam magam és nem még sütöm meg úgy hanem így. Már megszoktam, hogy nem szól bele a főzésbe, sőt akkor se mondja meg mit enne ha speciel erről faggatom fél napot. "Főzzél amit jónak látsz", és mindent megeszik ha azt nem hívják avokádónak vagy kandírozott gyümölcsnek... Szóval eszembe se jutott már megkérdezni, hogy ő mit szól az én elképzelésemhez a combokkal kapcsolatosan, mire megszólal, hogy "megsütöm én".

Na lehet ám tudni, hogy nem ajánlkoztam azonnal, hogy ó jaj kedvesem ne aggódj, ha te úgy akarod akkor úgy csinálom meg, hanem felcsillant a szemem és alig vártam érjünk haza, kössem rá a konyhakötényt hadd konyha tündérkedjen a lelkem. Nem fogom én senkinek se letörni a kreativitását :D

Haza is értünk, aszongya, hogy odateszi egy kicsit megfőzi előbb. Na persze lévén, hogy férfiről van szó, előbb kipakolt mindent a mosogató kagylóból (ami ugye nyilvánvaló nem volt elmosogatva), csupán csak azért, hogy nyugodtan tudja megmosni a combokat. Ezután elvállalta, hogy el is mosogat, de azt csak holnap reggel. Ezt kétszer elfelejti és valószínűleg hamarabb jut időm nekem elmosogatni, de valahogy aranyos, hogy lelkesen vállalkozik rá.

Odatette főni őket, hamarosan kell jöjjön ellenőrizni mit csinálnak a combikák, majd oda is kell tennie sülni. Mert biza ha elvállalta akkor süsse is meg :D

Majd beszámolok, hogy milyen is lesz :D

No comments:

Post a Comment