Saturday 28 August 2010

Szilvás csokivarázs

Ne szidjatok :D  Ez egy fantázia név ami eszembe jutott miközben a mai süteményt készítettem. És valahogy kimondottan azért jutott eszembe mert azon törtem a fejemet, hogy ejsze ennek valami olyan dögös nevet kéne adni, amire mindenki felfigyel. Ha meg elárulom, hogy fogalmam sincs milyen lesz és csak remélem, hogy ehető... máris látom lelki szemeimmel, ahogy egyesek képzeletbeli csuprokat, poharakat, tányérokat, netán fél téglákat dobnak utánam...

Nos  a Szilvás csokivarázs nagyon egyszerű ötlet alapján született: a rém egyszerű, elronthatatlan almás tészta receptje alapján bütyköltem össze, persze az alma helyett volt valami érett szilvám, azt hirtelen ledaráltam, a többi "minden SZINTE ugyanaz" és nyomás be a sütőbe.  Mert eszembe jutott a háztartási csoki, a fekete és a fehér is, na azokból nem sajnálva, 2 olyan nagy kockát feldaraboltam, nagyolva, illetve a masszába eleve kakaót is kevertem.

Most kíváncsian várom, milyen is lesz a Szilvás csokivarázs. A név azért is nagyon találó, mert ugye nem minden varázslat jó... voltak akiket békává változtattak a gonosz boszorkányok... Remélem ez nem ilyen lesz :D :D :D

Képek is készültek, úgyhogy idepakolom őket, hadd maradjon meg az utókornak:



amint a képen is látszik, a varázs rész nem észrevehető. Természetesen mindez azért történik, mert épp ez a varázs része. A fehér és a barna "kavicsok" meg morzsolványok pedig ugye a csoki...



Ez miután megsült.

Hmm lehet kéne készítsek egy "almás csokitlant"...

No comments:

Post a Comment