Monday 16 August 2010

Ebben a melegben...

Nem nagyon tudom mit főzzek. Mert semmi nehéz ételre nincs kedvem, legszívesebben joghurtot ennék reggeltől estig, annak a savanykás íze kellemesen frissít.

Ma benéztem a hűtőbe, nem volt benne jóformán semmi használható. Valami gyümölcs levesre gondoltam, de ehhez nem volt semmi hozzávaló. Végül úgy döntöttem a múltkor készült köménymag leves "fergeteges" közönségsikere után ("nem is olyan rossz") készítek megint. Legalább ahhoz van hagyma, meg köménymag és nem kell kimenni a házból még a sarokig sem.

Másodiknak valami fánk szerűséget dobtam össze, tojás, tej, cukor, liszt keverék, amolyan pancake recept, mert egy kis sütőport is tettem bele. Kétféle képen sütöttem meg, egyik olaj nélkül a teflon sütőben, a másik részét meg forró olajba kanalaztam. Finom lett mindkét "változat". Lekvárral ettük meg.

No comments:

Post a Comment