Friday 13 August 2010

Mosogatószer

A minap a Kauflandba látogattunk nyilvánvalóan bevásárlás céljából. Mivel a Kaufland termékek elég nagy arányban beváltak és elfogadható minőségűeknek bizonyultak, gondoltam megpróbálok egy mosogatószert is. Hát előre meg kell mondanom, hogy a Kaufland "Clean" terméke nekem egyáltalán nem tetszik, úgyhogy olcsó vagy sem, marad a jól bevált Fairy.

Ami azonban feltűnt, hogy a múltkor "csak mert rózsaszín" jelszóval megvett Pur mosogatószernél mintha jobb lenne...

Még van a flakonból, ez úgy első ránézésre van mondva, úgyhogy ki tudja a végére megszokom. Annyi biztos ez nem habzik annyira és mind az az érzésem, hogy kell újra töltsek a mosogatószivacsra, ahhoz, hogy mosson. És amiket megmostam, azok sem tűntek úgy igazán tisztának...

Persze az árkülönbség azonban nagy. Míg a literes Fairy 6 lej fölött van, ez 1,7 lej. Még nem tudom, de egyre jobban érzem, hogy a drága Fairy legalább 5x több mosogatásra elég mint az olcsó Clean, és akkor hol olcsó az olcsó, de a végére ez is eldől.

Azonban nem bírtam volna ki, hogy meg ne próbáljam és meggyőződjek saját magam arról amit sejtettem... nem mindig az olcsó az olcsó.

No comments:

Post a Comment