Friday 26 March 2010

Vegyes fasírt

Megint kedvem támadt fasírtot készíteni, és gondoltam ismét teszek egy próbát a csicseriborsóval, illetve a hántolt búzával, amiből egy zacskó pihengetett a hűtőbe csendesen. Nos ennek a zacskónak kivettem a felét, és egy zacskó darált húst (csirke :D) és nekifogtam összekutyulni a dolgokat.
Ekkor jutott eszembe, hogy biza itthon nincs kenyér. Na és ezután afféle ereszd el a hajamat következett, mert mindent amivel pótolható azt én biza beletettem és a nagy megindultságomban végül 3/4 rész növényi eredetű és 1/4 rész maradt a hús :D

Nos bevallom szinte nagyon megégettem a számat, mert alig bírtam kivárni, hogy megkóstolhassam és megint nagyon finom lett ez a kavirca :D Akarom mondani nekem nagyon ízlik, de ugye ez még nem jelenti azt, hogy finom is úgy általánosságban :D mert szerintem az avokádó is nagyon finom csak úgy üresen megpucolva :D

Kíváncsi vagyok egy magát kimondottan húsevőnek valló véleményére, majd délután kiderül :D, hogy mit szól hozzá. Minden esetre kissé tágra nyílt szemekkel fog csodálkozni, ugyanis szerinte a zabpehely az nem eledel és max a malacoknak való :)) Peche lesz, ugyanis az édesség is zabpelyhes és most ráadásnak a fasírt is.

S akkor mit pakoltam konrkétan bele:

olyan 700gnyi darált csirkehúst
áztatott csicseriborsó+hántolt búza keveréket, amely le volt fagyasztva
kukorica pehely, 2 maréknyi felaprózva
apróbb zabpehely
és egy jó maréknyi rozs+zabpehely amit ledaráltam,
1 fej fokhagyma
2 nagy fej hagyma
só, bors, paprika
kis petrezselyem zöld, száraz
icipici őrölt köménymag

Na azt hiszem kb ennyi volt.

No comments:

Post a Comment