Thursday 11 March 2010

Gingerbread Cookies

:D Ez is egy tervbe vett, megvalósítandó valami. Itt bukkantam a  Gingerbread Cookies receptre, természetesen angolul van. Magyarul ugye mézeskalácsra hasonlít, csak épp nem találtam benne a mézet. Aztán miután elkezdtem olvasni a receptet, rájöttem hogy eleve már van 2 dolog, amit itt nem tudom ha megtalálok, de simán helyettesíthető :D

Az egyik amitől kerekre meredt a szemem az a "vegetable shortening", és rögtön a zöldségre gondoltam, mondjuk arra amit kiszed az ember a vasárnapi húslevesből. És erre kigyúlt a nagy piros lámpa, hogy nem létezik... Végül kiderült, hogy a "vegetable shortening" valamiféle növényi zsír, ami állagában olyan mint a disznózsír. Ergo... disznózsír lesz helyette felhasználva, vagy margarin. Oszt lesz ami lesz.

A másik az a "molasses" volt. Mert, hogy ilyent errefelé nem láttam, megint meggyőződéssel merem állítani. Lehet, hogy van, de ki tudja milyen drága mint olyan ritkán használt cucc.. és mivel van wikipédia, megnéztem, helyettesíthető mézzel. Szóval... mégiscsak mézeskalács ami azt illeti!

Közeleg a hétvége :D gyűlnek az ötletek és a tervek. Majd meglássuk mi lesz belőle :D

No comments:

Post a Comment