Monday 8 March 2010

Valamik meg szalmakrumpli

Tegnap főzőcskés kedvemben voltam. A csicseriborsós fasírt nagy sikerét tekintve, kitaláltam, hogy valami fasírtszerűséget akarok készíteni, de most teljesen hús nélkül. Egyik alap pillér a csicseriborsó volt természetesen, a másikra véletlen bukkantam a szekrény alján: arpacas, vagy olyan mittudoménmilyen búza. Tyű hántolt vagy mi a szösz.

Már péntek délután tudtam, hogy akarok csicseriborsó fasírtot, vagyis falafel szerűséget készíteni, ezlrt beáztattam a fél zacskót vízbe. Végül a hántolt búzából is öntöttem a vízbe, majd hagytam szépen ázni. De térjünk vissza szombat délelőttre... az egész máklávájsz úgy kidagadt, hogy csak fogtam a fejem... Teljesen felesleges lett volna az egészet kisütni, mert ekkora tengernyi mennyiséggel kantint nyithattam volna. Így gyorsan a felét bezacskóztam és lefagyasztottam. Gondoltam, legközelebb csak kirántom onnan, és semmi perc alatt készíthetem a fasírtot. Legalább is nem kell várni 24 órát míg ázik a csicseriborsó, csupán míg kifagy :D

Megdaráltam az egészet, 2 krumplit is reszeltem bele, lehet nem kellett volna, 2 tojással, kis prézlivel és 2 nagy hagymával kevertem össze, illetve megfűszereztem: só, bors, paprika, őrölt kömény és petrezselyemzöld. Ezután hagytam pihenni úgy egy fél órát, majd kisütöttem az egészet.

Hát hogy is mondjam...érződik rajta, hogy nem hús, de egyáltalán nem rossz az ízkombináció. Valószínűleg a fűszerezés adja, de ebem nagyon oda van érte, röhögtünk si rajta, hogy vegetáriánus kutya lesz belőle... jobban rajong a húsmentes fasírtért mint azután amiben hús volt ... Tudjuk, nemnormális.

Tegnap este meg szalmakrumplit sütöttem :D Hogy legyen meg a cím minden alkotója. Megkívántam és mivel nagyon rég nem ettem, hát készítettem :D Tudja a fene, finom a szalmakrumpli :))

No comments:

Post a Comment