Thursday 18 March 2010

:D

Hát... most vakarom elő a mézeskalács receptjét, és ha van hozzá minden akkor irgum burgum neki is fogok. Ugyanis... apukámnak sikerült megegyengetnie a kályhám ajtaját! Így legalább frissiben próbáljam is ki lássam mit tud :D Annyi biztos, hogy ha eddig simán be tudtam dugni az ujjaimat a résen akkor amikor KI VOLT TÁMASZTVA, az egész kezem, tenyerestől csuklóstól amikor csak be volt csukva, az ami most van, kis rés, konstrukcióból adódó, már olyan hogy szinte mínuszba megy. Tehát mégiscsak lehet nem kell lemondani a sütés örömeiről.

Fuuu de nagyon furán hangzik nekem ez a két szó együtt :D "sütés öröme" .. Leírtam és hangosan felröhögtem. Méghozzá magamon, mert tavaly ilyenkor ha valaki ilyent mond az biztos, hogy lázmérővel rohanok felé, hogy jaj mi baj van elment az eszed??? Nos úgy látszik nekem ment el, vagy jött vissza. De ez már nem fog kiderülni...

No comments:

Post a Comment