Tuesday 2 March 2010

Gasztró kiállítás az Expo Transilvániában

Na én nem tudom, és szép lassan feladom a "harcot".  Valamit azt hiszem nem csinálok jól, de már egyszerűen idegesít, hogy mindenféle eseményről szinte csak a végén értesülök. Mint például erről a Gasztró kiállításról az Expo Transilvania keretén belül.

Bosszantó ugye megtudni ma, március 5-én, hogy 3-7 március között egy ilyen akármi van ott és sehol de sehol semmi hírét nem láttam. Járkáltam a városban, újságot is olvasgattam. Rádiót nem hallgatok, TV-t meg nem nézek. De valahogy nyitott szemmel járok és becs szóra egyetlen plakátot sem láttam ezen eseményről.

És ha ez csak úgy az első ilyen lenne... Nem az első és mivel maradtam le például kutya kiállításról is... hát már a csoda tudja mit is kéne tenni, hogy ezek mégis eljussanak hozzám.

Mérgemben nem is biztos, hogy elmegyek. Végül is olyan nagyon nem érdekel, ott né lehetne készíteni egy pár fotót, mert ugye hotelek és egyebek berendezéséről szól, de ki tudja lehet van valami ötletes is, ami elleshető, alkalmazható stb.

Azért az is vicces, hogy Tordai internetes újságban bukkantam véletlen a cikkre :D ami az eseményről szól

No comments:

Post a Comment