Tuesday 16 March 2010

Táplálkozás

Valamennyire ugye érdekel, hogy mit eszek és mit nem, azonban fanatikusan egyetlen irányzatot se akarok és fogok követni. Amolyan eszem ami tetszik, még akkor is ha esetleg nem olyan egészséges. Valahogy úgy vagyok vele, hogy akármennyire is vigyáznék a kajákra, előbb vagy utóbb csak becsúszna valami ami kimondottan káros. Így amíg az adott kaja nem okoz nekem semmit, jólesik és megengedhetem magamnak, addig fogom enni. Ha egyik percről a másikra kitalálom, hogy nem tetszik, akkor nem fogom megenni. Oszt kb ennyi.

Mint ahogyan iszok tejet is, kizárólag azért mert szeretem, bár az általam olvasott dolgok szerint a tej korántsem olyan egészséges mint amilyennek a reklámok sugallják, és valahol igaznak kell lennie, hiszen a tehenet nem azért fogták be, mert jaj milyen egészséges a teje, hanem mert valószínűleg nem volt mit enni... és éhes ember nem válogat alapon bekaptak mindent amit leltek. Na de végül is rengeteget lehet filozofálni  a témáról, és továbbra is tartom a véleményem.. mindenki tegyen a saját legjobb belátása és meggyőződése szerint.

Mert ma ezt hangoztatják, holnap azt, ma ez a divatos táplálkozás, amire mindenki esküszik, holnap épp az ellenkezőjét állítja valaki okostojás, majd mindenki felkapja...

Nem is tudom miért írtam le, mert végül is eléggé nyilvánvaló, hogy mindenki azt eszik amit akar.

No comments:

Post a Comment