Thursday 4 March 2010

Falafel+fasírt

Ma valami érdekeset akarok készíteni. Úgy, hogy fogalmam sincs mi is ez a falafel, meg  milyen íze lesz a csicseriborsónak és társai. De megkockáztatom, egye fene, egy negyed kiló darált hús még nem a világ vége.  A falafelről annyit tudok, hogy csicseriborsóból készült fasirt szerű arab étel. Nem ettem, nem szagoltam,nem kóstoltam.  Csicseriborsót Spanyolországban ettem csak, de az is inkább olyan kiegészítés képen volt a rizs mellé téve, szóval pár szem az egész tálon. Nem nagyon volt olyan, hogy ettől eldobom az agyamat az  a pár szem, teljesen semleges.

S akkor úgy gondoltam, hogy találtam a fagyasztóba egy kis zacskó darált csirkehúst. Igen, csirkehúst, jó soványat :D És van egy borkán spanyolból hozott eleve áztatott csicseri borsóm. Na meg kéznél Ottis receptje, és a fasírtról már tudom mi kell bele. Ezeket szándékozom valamiképpen össze meg vissza keverni, és lesz ami lesz :D Mivel hús van benne, elméletileg legeslegrosszabb esetben PrezLee ebem biztos benyakalja az egészet :D

No comments:

Post a Comment