Wednesday 17 March 2010

Hiába na...

Az éjjel perecet sütöttem. Hogy mi ütött pont belém nem tudom, de kellemes volt macsikálódni a lisztel, olajjal. Recept nélkül, csak úgy ahogy én szeretem dobigáltam össze a hozzávalókat.  Volt itthon minden, de ugye nem is kellett ehhez nagy lista. Liszt, picike cukor, élesztő, víz, margarin. És egy kis olaj. Na meg só természetesen, illetve egy tojás megkenni.

Az úgy volt, hogy 12-kor értem haza. Éjjel persze. Még kivittem a kutyát, még tettem vettem, aztán készültem menni aludni. Ekkor csapott meg az ihlet, hogy én biza perecet akarok sütni, mert jaj az olyan finom.

Meg is sütöttem, a fekete pereceket. Ahogy jellemeztem ma őket: hát tudod, finomnak nem nevezném, ehetőnek azért még ehető kategóriában van. A hozzávalókból ítélve az egyetlen bűnös a sütő. Valami egyszerűbb dolgokkal kell próbálkozzak, mondjuk sorra vehetem a sütés nélküli édességeket, hiszen abból van rengeteg... mert ez a sütés ezzel a kályhával nagyon kedv hervasztó.

Szemre nem lehet mondani, hogy csúnyák lettek.... mert kimondottan guszták, formásak... de ízre na el kell hinni, hogy nem az igaziak. Még szerencse PrezLee lelkes rajongója szinte mindennek amit én készítek, így nem kell ennek sem a háromnegyedét kidobni...

Ja... nem is mondtam, de a csicseriborsó+hántolt búza fasírtomat egyenesen imádta! Jobban mint a húsból készültet :D

Kárpótlásul azonban mutatok valami nagyon finomat :D Szomszédasszonyom készítette, káposztás tekercs, annyira finom, hogy irgum burgum!





és a káposztás finomság:

5 comments:

  1. Szia!

    Most találtam honlapodra. Olvastam pár bejegyzésed nagyon kedvelem a stílusod és az írásaidat. Imádnivaló a kutya is :) Nekem egy törpe snacim van.
    Majd még jövök olvasni, ne vedd fenyegetésnek ;)

    ReplyDelete
  2. A káposztás tekercs receptjét kérd el a szomszédnénitől!!Nagyon guszta!
    Csodálom hogy éjszaka sütsz...erre én soha nem leszek képes, este 9 után utálom a konyhát és kerülöm is :-)

    ReplyDelete
  3. juj csak meg ne tudja, hogy lenénizted :D fiatalasszony még

    ReplyDelete
  4. olyan de olyan finom volt amúgy... mert volt, betoltam az egészet. Valami mennyei. Kissé édeskés a káposzta, és uff nincs nyálcsurgatós szmájli, mert az illik ide. Tuti el fogom kérni a receptet, mivel nagyon fincsi

    ReplyDelete
  5. Igen utólag láttam hogy nem nénit írtál :-))De már akkor beírtam a megjegyzést :-)

    ReplyDelete