Friday 5 March 2010

Ébredés

Ma amikor megébredtem a következő jelenségre lettem figyelmes... elkezdtek pörögni a fejemben a gondolatok, de nem akármilyenek, hanem "mit is főzzek ma". Ez kicsit megdöbbentett sőt mondhatom, meglepett, mert reggel nem ilyen dolgok szoktak a fejembe járni. Hanem hogy például ... végül is nem is tudom :O Reggel sokszor eszembe jut egy egy szó, mint "bobarnac".... mármint olyan fricska, vagy egy kép egy helyről ahol életemben egyszer megfordultam. Csak úgy bevillan, és sokszor meglep, mert jelentéktelen, mintha csak menet közben lett volna berajzolva a fejembe, nem is tudatosan, és néha elővillan. Egy kép az autópályán táblákkal, vagy egy kirándulás alkalmával látott fa. Szóval valami olyasmi, amiről már rég megfeledkeztem.

És ma mi ugrott be így? Csirkepaprikás.

Hogy főzzek finom csirkepaprikást.

Utoljára mikor készítettem olyan finomra sikeredett, hogy elcsodálkoztam és majdnem elnyaltam az egészet úgy üresen.  :D

No comments:

Post a Comment