Tuesday 16 March 2010

Sós perec

A hétvégén elkészült a sós perec, aminek a receptjét a Nosalty oldalon találtam. Borbarát perec néven szerepel. Minden nagyon rendben volt ezzel a pereccel, kivétel az én sütőm. Mert sehogyan se sült meg úgy ahogyan szerettem volna, hanem sokkal jobban megszáradt, meg szóval... felesleges is mesélnem róla. De annyira finom volt, a majdnem igy is másnapra elfogyott. Azért majdnem dupla adag, mert igazából 2 adagot készitettem, de a második adag feléből végül pizza lett.

Hamarosan lesznek képek, csak most épp nem vagyok otthon, és csak mig varok, gondoltam leirom a dolgokat.

Aztán ugye megint kiderült, hogz a férfiak "már csak ilyenek"... Kérdem, mit főzzek? Nem tudom, valamit. Mondom de mit ennél szivesebben? Mindegy, biztos finom lesz.... Jó, gondoltam egyszerűsitem a kérdést. Készitsek bolonyai szószt spagettivel (Igen), vagy rizses húst (igen). Tyű a mindenit. Mindkettőt? AHA.  PFUUUU Na jó, ez igazából annyit jelent, hogy mindegy, bármelyik készül el. Végül megtáltosodva kivettem mindkét húst. Azt mondtam magaban,  konyhatündérkedek egyet, mig a Forma 1 megy a TV-ben, legalább nem kotnyeleskedik... Azán a rizseshúsból nem lett semmi... ellenben egy nagyon  finom, de hatalmas adag bolonyai szósz készült el. Hétfőn is azt ettem...

Elfáradtam. Folytatom majd a saját gépemen, itt nem találom a hossú i-t és a billentzűk is kicsit másképp vannak...

No comments:

Post a Comment