Tuesday 25 May 2010

Zöld dió lekvár :D

Teljesen kiment a fejemből a tavalyi zöld dió lekvár készítésének a kalandja, amikor is az egy heti víz cserélgetés után anyum kidobta az egészet, ugyanis a következő hétvégén nem tudtam menni és elkészíteni a lekvárt.
Csodálkozva vettem észre egyik soppingolás alkalmával egy kis borkán zöld dió lekvárt a polcon és temészetesen nem tudtam ellenállni. Megvettem, hazahoztam és ... nem tudtam semmihez se hasonlítani, hogy milyen kéne legyen, az egyetlen zöld dió akármi élményem az a zöld diós joghurt íze, de ahhoz nem hasonlít. Kedvesem szerint olyan amilyennek lennie kell, de nekem valahogy nem jött be :D

1 comment:

  1. Pedig az nagyon finom dolog! Magam is többször készítettem már, hidd el, megéri. A boltit még nem kóstoltam soha, nem tudnám megmondani, hogy ahhoz képest milyen.

    ReplyDelete