Thursday 20 May 2010

Óbégassak egy csöppet

Hét kérem alásan jelentem még élek... de nagy kínok között voltam az elmúlt napokban. Hogy, hogy nem de himlős lettem. És immár második hete nyögök bele, olyannyira, hogy a múlt hét szombattól a kutyámat is falura küldtem "nagyszüleihez" nyaralni.

Furán kezdődött, azt hittem valami modern allergiát kaptam én is, nehogy alul maradjak, kaptam is rá gyógyszert a patikustól, de nem akart alább hagyni. Kezdetben csak a karom lett pöttyös, majd tovább terjedt minden fele. Kezdetben csak egy kicsit viszketett, majd nagyon. Aztán volt lázam is, majd átaludtam kb 2 napot is egymás után, éjjel meg vakaróztam... mentolos kencével kentem magam, azt 10 percig bírtam a bőrömön, míg égetni kezdett ezután zuhany és kezdjük előröl az egész játékot. Nagyon "vicces"...

Hogy ne kelljen sokat bíbelődni a kajával, anyukámtól hoztam egy nagy adag húslevest, illetve készítettem rakott krumplit. Miután elfogyott, valami káposztás ételt gyártottunk le tegnap, holnapra az is elfogy, de addig remélem már sokkal jobban leszek...

1 comment:

  1. Nálunk is a gyerekek egész áprilisban himlősök voltak, két hetet az egyik két hetet a másik!Gyógyulást kívánok!

    ReplyDelete