Thursday 6 May 2010

Tordai Kaufland :D

Hihetetlen mennyire vicces volt soppingolni a tordai Kauflandban! Ugyanis mintha tükör boltba jártam volna, semmi nem volt a megszokott helyén, hanem a másik oldalon, és majdnem a bejárat fele indultam kifele. A samponos részleget 10 percet kerestem, persze rossz irányba és a kasszáktól is a bolt vége fele indultam volna ki.

Végül nem a Kauflandban, hanem a Selgrosban vettem egy olyan lábost, aminek 2 része van, plusz egy fedele, és a közepe lyukacsos, gőzölni lehet vele zöldségeket :D

És, hogy ne felejtsük el mégis milyen országban élünk, ugye kiderült, hogy biza ez is "selejtes", na nem nagyon, nem halálos de mégis hagy egy enyhe keserű szájízt az emberben...
Ugyanis ennek a divájsznak a képen van még egy "szett" füle. Olyan amit fel lehet "csatolni" amennyiben szükség van rá. A képen szerepel. Az is, hogy leszedhető, ha az ember mondjuk a sütőben akarja használni... és ez már nem volt benne az EREDETI, lezárt csomagolásban! 99% a gyártók rájöttek, hogy néhány szettből kimaradt a fül, aztán jó lesz az a "szerencsétleneknek"... Amúgy nem az első alkalom, hogy a termék jó lenne, de valami apró kis "hiba" becsúszik az itt vásárolt cuccok esetén.

No comments:

Post a Comment