Friday 28 May 2010

A méret igenis számít!

De jelen esetben nem vagyok meggyőződve, hogy minél nagyobb annál jobb :D Egy palacsinta sütőről van szó, mielőtt még bárki elkezdene összevissza agyalni...

Történt régen, kint a réten, legeltek a nyuszikák... de ez teljesen más mese, itt simán csak palacsintasütökről van szó. Ellenben a nyuszikás ének is eszembe jutott... Na térjek a lényegre, bár ez nekünk nőknek nagyon nehéz feladat. Szóval volt az a bizonyos palacsinta sütő. Nagyon szuper egy divájsz volt, csak időközben a rengeteg használattól már nem volt teflon sütő, hanem olajos palacsinta sütőnek lehetett csak használni. Anélkül természetesen minden odakapott.

Készültem venni egy újat, és minden áron Tefal-t szerettem volna. Igen ám, de most úgy hozta az élet, hogy nem tudtam kipengetni a Tefal-ra a majd 100 lej környéki árat. De leltem egy nem Tefal, hanem csak sima teflonos palacsinta sütőt 25lejért. Nem nézett ki nagyon gyengének, gondoltam míg lesz Tefal-ra való ez is jobb mint liter olajakat elhasználni egy sima tükörtojáshoz. És nézegettem a palacsinta sütőket, volt 26 cm és 28 cm átmérőjű is. Az itthoni 26 cm volt, tökéletes méret mondhatom. De nekem most ráült a kisördög a bal vállamra és meggyőzött, hogy vegyek mégis 28 cm-t.

Egyelőre kétszer használtam és még mindig nem tudom eldönteni, hogy jobb vagy rosszabb a 28cm mint a 26. Ugyanis bundáskenyér sütés esetén szépen elfért egymás mellett 2 nagyobb szelet kenyér. De egy két személyes rántotta esetén mintha kicsit nagy lett volna.

Na sebaj, majd meglátom esetleg lesz "komoly" okom venni egy 26 cm Tefalt :D

No comments:

Post a Comment