Tuesday 25 May 2010

Pikáns krumplis pogácsa

Természetesen nem sikerült épp olyanra amilyenre szerettem volna, de ahhoz képest, hogy semmit nem tartottam be a receptben leírtakhoz képest, és mégis ehető lett, hát én meg vagyok elégedve...
Mert a receptben írt fél kiló lisztet, végül egy kilónyi belement míg a massza megfelelően gyúrhatóvá vált, margarint írt, 20-25 dekát én meg három kanál (általam olvasztott zsírt) kanalaztam inkább bele, két krumpli helyett 3-at főztem meg, 2 tojás helyett másfelet raktam csak bele, a második fehérjét megtartottam megkenegetni a tetejét, hogy fényes legyen, sehol nem írt élesztőt de azt is adtam hozzá, na meg a csípős Erős Pistával kentem be, hadd legyen valami íze is a dolognak.

Az igazat megvallva KEDVEM volt sütögetni, ezek voltak itthon, ebből boldogultam, na meg kerestem hátha sikerül az egyik "gyári" tepertős pogácsának a tésztáját megközelíteni, aztán legközelebb teszek bele tepertőt is...

A kísérletezéssel még messze vagyok, DE ez a massza valamivel közelebb áll ahhoz, amit szeretnék, mint az ami először elkészült.

Mind ígérem én a fotókat, csakhogy vissza kell szerezzem a kábelemet, ugyanis ellopták telefontöltés végett...

Updét:

Megkerült a kábel, van fotó!

No comments:

Post a Comment