Saturday 22 May 2010

Rizspuding vagy minek nevezzem

Egyszerű tejberizst készítettem, majd összekevertem a cukrot tojás sárgájával és belekevertem a rizsbe, tettem vaníliás cukrot is. Ezután egy jénai tálba tettem az egészet, egy réteg lekvárt tettem rá, és erre a tojás fehérjéből vert habot tettem, majd az egészet be a sütőbe, míg a hab szép aranybarnára sült. Nagyon szeretem ezt a desszertet, bár nagyon ritkán készítem.

Nagyon elnéztem az adagokat és kb egy kaszárnyára való tejberizs lett a termés... Készült fotó is, de per pillanat nem tudom hol van az USB kábel, így nem tudom letölteni a képeket :D

2 comments:

  1. Szia, a héten vásásroltam psztácia aromát, zöld színűt a Kauflandban.A békákhoz szerintem ezt is lehet használni!

    ReplyDelete
  2. :D jupii

    szét fogok nézni! A múltkor én a Reálban láttam piros ételfestéket. Zöld után kajtattam, ki tudja lehet véletlen arra is bukkanok.

    ReplyDelete