Friday 4 December 2009

Szendvics túlzás

Ma olyan napom volt, hogy minden jót bele akartam tuszkolni egyetlen szendvicsbe. Gondoltam próba szerencse, lehet felfedezem a világ legfinomabb szendvicsét szabadalmaztatom, gazdag leszek, államot alapítok, ahol nem lesz TVA ... vagy ÁFA.

Na végül félúton leálltam, ugyanis ha ennyi sok mindent pakolok egy szendvicskébe akkor hol lesz itt a nyereség...? De azért bevallom igazán különleges ízkombinációra bukkantam. Kár, hogy ritkán lehet megismételni mert 2 az összetevők közül ingencsak ritka vendég a háznál.

Az egyik a Nasal sajt a másik a Hamon nevű valami füstőlt hús amit egyenesen Spanyolországból hoztak!

Így kezdődött a szendvics készítése:

egy réteg olyan arab kenyér, erre szépen lefektetve két szelet Hamon, majd egy réteg nasal sajt következett

DSCF1457

erre réteg sonka :D meg egy másik réteg füstölt sajt és uborka. Mondtam én, hogy túlzásról van szó :D

DSCF1459

ez az egész szépen össze lett hajtogatva és beletuszkolva a "szendvicsmékerbe", ahol pár rövidke perc alatt kicsit átforrósodott, megsült finomra.

Csodás izkombináció, annyi reklamálni való, hogy icipicit sós lett. Gondolom a 2 féle sonka a meleg hatására kicsit "kiengedte" magából a sót.

No comments:

Post a Comment