Monday 28 December 2009

Kép -íz kapcsolat

Ma nagyon furcsa gasztrókullináris élményben volt részem. Nézelődtem a receptek között és felbuzdulva az Ausztriában hallgatott rádióadáson (mindent megértettem amit ott habogtak hebegtek) német oldalon nézelődtem. Persze lehiggadt a fellángolásom egy csöppet mert rájöttem, hogy nem értem mi van a receptben és lusta voltam lefordítani a guglival... így maradt az élmény ami rám tőrt a képet nézegetve...

[caption id="attachment_2196" align="aligncenter" width="490" caption="Foto: lustaufgenuss.de"][/caption]

Nagyon furcsa... érzem az ízt a fejemben és nem tudok rájönni, hol éreztem ezt az ízt. Vajon én sütöttem valamit? Egyszer vettem valami "palacsinta lapok" névre keresztelt fagyasztott lapot és abból mintha készítettem volna valamit... vagy mégsem?  Nem tudom és nagyon bosszant, mert az ízt szinte érzem a nyelvemmel, de nem tudom eldönteni mi is lehet. Ha netán véletlen rábukkanok valahol akkor tudni fogom, de ha nem akkor nagy kár ....

No comments:

Post a Comment