Monday 7 December 2009

Szalámi

Na én most biza elmondom! Jól megmondom a magamét irgum burgum!

Mostanság, úgy 3-4 alkalommal vásároltam egy féle fajta szalámit. Nincs meg a címkém, így nem akarok nevet mondani, meg amúgy is, szinte minden romániai szalámira érvényes, persze tisztelet a kivételnek.

Szóval... egyszer vettem próba szerencse alapon, gondoltam ha nagyon nem tetszik van nekem egy ebem, megeszi ő, ha kicsit nem tetszik megsütőm elfogy. Direkt nem vettem sokat. Hazahoztam megkóstoltuk, meglepően finomnak bizonyult. És nem is volt drága.  Következő sopping turán, mikor ismét ebbe a boltba tévedtünk (éjféli bevásárlás volt megint, szóval nonstop a központban) vettem egy egész rúddal. Nagyon finom volt, egy hét alatt elfogyott... Még 2x vettem, most már nekibátorodva, mindig egy teljes ruddal. Kevesebb mint egy kiló, finom, nem éreztem, hogy tele lenne felesleges adalékokkal. Csak a "szükséges plussz" volt benne.

Erre megint vettem. Ugyanaz a szalámi,  "salam cu sunga taranesc" nem tudom ki gyártja. És hihetetlen de tele van görcsökkel, apró csontszerű "képződményekkel", ahogy jó magyarosan mondani szokásunk "zgarcsokkal". És elment a kedvem tőle.

Nem az első alkalom, hogy a "bevált" na ilyent vegyél mert ez remek termék nagyon röviddel ezen kijelentés után a lehető legrosszabb lett az adott kategóriából. Nem értem. Tényleg na. Mi a fránya bánatért nem tudják továbbá is megtartani azt a minimális igényességet? Legközelebb 2x  meggondolom, hogy vegyek-e és bízzak abban, hogy egy véletlen volt. De csak 1x fogom megtenni. Ha továbbra is tapasztalom, hogy rossz minősége, biztos nem veszem meg többet soha. És nemcsak az adott szalámit, hanem semmit attól a gyártótól!

No comments:

Post a Comment