Friday 4 December 2009

Rakott krumpli v. 2

Nagyon megkívántam a rakott krumplit és mivel vendég is volt a háznál, hát gondoltam olyan rakott krumplit készítek hogy hátast dob az illető :D És lám lám  éppen hátast nem dobott de 2x vett és nem győzte kifejezni, hogy mennyire ízlik neki. Kezdetben vala ugye a hagyományos rakott krumpli: krumpli, tojás, tejfől és egy kis PrezLee, pardon prézli. De ez unalmas és kicsit megkavarni az ízeket soha sem árt. Hát akkor kibontottam egy ananász konzervet, illetve valami sonkát meg kájzert. Tehettem volna bele kukoricát is, zöldborsót is vagy akármiféle fözött zöldséget de nem volt épp kéznél és lusta voltam vásárolni menni.

Rétegezve összeállítottam és hogy még véletlen se legyen túl száraz nemcsak egy nagyobbacska pohár tejfőlt pakoltam a rétegek közé és a tetejére, hanem egy kis joghurtot vízzel felhígítottam és azzal is nyakon öntöttem. Fűszerezés egyszerű, só bors és egy kicsi vegeta is. Mindezt be a sütőbe pár percre :D

Következik a csirkehúsos, kukoricás rakott krumpli :D

DSCF1445

No comments:

Post a Comment