Monday 7 December 2009

Nagyon hamis pizza

Hajnali 4 óra van. Legalábbis az egyik órám azt mutatja. A másik szerint 4 óra négy perc. Van egy amelyik 5 óra 4 percet mutat... a többit figyelembe se veszem. Talán egy számtani középarányost kiszámolva megkapnám a tökéletesen pontos időt. De kinek van arra szüksége?  Jaj megint elkalandoztam.. kajáról akartam írni, látszik, hogy kapkodok megint. Szóval dolgozom dolgozom, de munka mellett enni is kell ugyebár. A maradék karfiol levest ma megettem. Van egy nagy káposztám de azt hiszem "donálom" anyunak (ajándékozom) ugyanis nem lesz mikor elkészítsem, vagy ha igen, mikor egyem meg? Majd kiderül...

Gyorsan leírom a nagyon hamis pizzám születésének történetét oszt megyek folytassam a munkát...

Szóval megéheztem, itten ni kora reggel Robbie Williams nótákat dudolgatva, dolgozva. Kikaptam egy "szelet"  arab kenyeret a hütőből, leterítettem valami szalámival (amiért reklamálni fogok mindjárt meg is teszem mert bosszant!) , befedtem sajt szeletekkel, egy percre a mikróba dugtam, majd valami ketchup akármivel meglöttyintettem a tetejét mikor észrevettem tyűűű de mennyire hasonlít a pizzához :D Ezért elneveztem Nagyon hamis pizzának. Még mindig jobban járt mint a Limpopoi pimpót szopó lágypopójú ponilopó pót pápuai puapó!

DSCF1485

No comments:

Post a Comment