Monday 28 December 2009

Receptlesen

Valami spanyol recepteket kerestem, mert elhatároztam, hogy ugye biza titokba megtanulok egy két Spanyol receptet oszt lesz ott csodálkozás amikor  finomabbra készítem el őket mint a spanyolok :D

Így nekiálltam keresgélni "spanyol receptek" után és már az első blogon elakadt a szemem szám és legszívesebben rohantam volna a boltba, listával, vásárolni és nekiállni főzőcskézni.

Macikonyháján érdemes körülnézni mert olyan hű de irgumburgum vagány dolgok vannak ott, hogy jaj csak na!

Lejegyzem azokat a recepteket, amelyeket jobban megnézegettem...és amelyek hamarosan sorra kerülnek.






Krumplis pogácsa


Kandírozott gyömbér és gyömbéres keksz


Csíkos, rózsaszín málnás torta


és végre a SPANYOL RECEPTEK :D


Van itt minden... Turon, húsgombóc mandula mártásban stb stb stb...

és egy bónusz recept a Török Pide :D juj juj alig várom, hogy megint nekifogjak főzni.






No comments:

Post a Comment