Tuesday 8 December 2009

Igazi olasz spagetti

Ezt "húzták el" ma az orrom előtt.  Valamikor jövő hétre igérték.Hogy na mit szólsz hozzá mit intéztem :D igazi olasz spagettit!! Maradt minden szám tátva :D az ám biza :D

A csúcs, az igazi csúcs az, hogy mindezt OLASZORSZÁGBAN fogom megenni és ... igazi helybéli vérbeli olasz menyecske fogja elkészíteni!!! Na ??? NAAA??? Ugye mondom én... nagy dolog :D

Továbbá mindenféle izé meg tengeri herkentyű van kilátásba helyezve, miszerint "muszáj" megkóstolnom a polipot, mindenféle rákot és egyéb csúszómászót... illetve narancsot a narancsfáról és "by request" megyünk "lopni" olajfácskát illetve, ha kapok akkor babért is (természetesen lopok), meg néhány növénnyel megtöltöm a kocsit, és megígértem, hogy bármennyire is rossz legyen, de egy életem egy halálom az olajbogyót én megkóstolom nyersen. Aszongyák rémesen rossz... :D

No comments:

Post a Comment